Haft komputerowy i jego zastosowanie w reklamie
Haft komputerowy to jedna z metod znakowania i dekorowania odzieży. Na powierzchnię tkaniny wzory i napisy nanoszone są poprzez wszywanie przy użyciu nici i igieł. Cały proces odbywa się w sposób w pełni zautomatyzowany na maszynach haftujących sterowanych komputerowo. Oznacza to niezwykłą precyzję przy zachowaniu dużych prędkości szycia. Hafciarki komputerowe to wydajne urządzenia, które wymagają minimalnego nakładu pracy.
Zalety haftu reklamowego
Bez wątpienia haft komputerowy to jedna z najtrwalszych metod znakowania odzieży. Nadruki nanoszone haftem nie pękają ani nie kruszą się na skutek częstego prania, prasowania czy też standardowej eksploatacji. Dlatego haft to jedna z częściej stosowanych metod przy produkcji koszulek firmowych z logo. Haft nie blaknie ani nie wyciera się i na długo zachowuje swój nienaganny wygląd i intensywność kolorów.
Hafciarki komputerowe to nowoczesne i zaawansowane urządzenia, które są zdolne do odtwarzania projektów graficznych o różnym stopniu skomplikowania. Możliwe jest wykorzystanie wielu różnorodnych kolorów oraz haftowanie kilkoma nićmi jednocześnie. Stosuje się wyłącznie certyfikowane i wysokojakościowe nici, co stanowi gwarancję trwałości nadruków.
Zastosowanie haftu komputerowego
Dziedziną, w której haft komputerowy jest najczęściej wykorzystywany, jest branża reklamowa. Chęć stworzenia trwałych nadruków, niepodatnych na intensywną eksploatację oraz różne destrukcyjne czynniki spowodowała, że coraz więcej producentów odzieży firmowej inwestuje w hafciarki. Agencja Reklamowa Studio Siedem z Krakowa maszynę do haftu komputerowego wykorzystuje do produkcji bluz, polarów i koszulek z logo oraz rozmaitych tekstyliów reklamowych. Haft komputerowy umożliwia wierne odwzorowanie logotypu i powtarzalność wyglądu znakowanych ubrań.
Haft można wykonać praktycznie na każdym materiale – stosuje się polary, satyny, koronki, jedwabie, bawełny, drelichy, filce i skóry. Z wykorzystaniem hafciarek wykonuje się nadruki na odzieży roboczej, codziennej i firmowej. Ogromną popularnością w branży reklamowej cieszą się naszywki na koszulkach i bluzach oraz haft na czepeczkach z daszkiem, torbach i plecakach. Warto wspomnieć także o ręcznikach i kocach z nadrukiem, które mogą stać się ciekawym gadżetem reklamowym i nietuzinkową reklamą.
Tak naprawdę oferta haftu reklamowego kierowana jest dla klientów, którzy działają w różnych branżach. Trwały i wyraźny nadruk na odzieży reklamowej to ważny element budowania wizerunku marki oraz sposób na stworzenie jednolitego uniformu roboczego.
Leave a Reply
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.